Я знаю що зараз не діє дана акція, але я купував матрас з наматрасником під цю акцію. Намагався оформити заміну матраса перед війною. І кілька раз заїжав на протязі 2 місяців. В кінці квітня мені повідомили що матрас на який я просив замінити немає і не буде ближчим часом. Попросили приїхати підібрати інший. Тиждень назад зміг підїхати у відділеня проконсультуватись. Сказали ще поїхати на склад оскільки у відділені мало зразків. На цих вихідних зателефонував, щоб оформити заміну вже на матрас який є в наявності. Мені через 2-3 години зателефонували і сказали що моє замовлення вже біля місяця часу як закрите і замінити вже не можуть. В магазині постійно нові консультанти, постійно треба все з самого початку пояснювати. Потім немає з кого спитати, бо нова людина не в курсі та перший раз чує про мій кейс.
CM
Оператор служби підтримки
24-05-2022
Доброго дня, Віталій. Хочемо Вам повідомити, що акція "Тест-драйв" діяла протягом 30 днів з моменту покупки та наші клієнти у випадку заміни матрацу одразу забирали з магазину матрац.
У Вашому випадку було звернення в кінці пробного періоду, справді матрацу обраного Вами на заміну не було в магазині, тому було вирішено доставити з іншого регіону. Оскільки наші склади були пошкоджені під час воєнних дій, матрац не приїхав і Вам повідомили, що потрібно вибрати інший матрац серед тих, що є в наявності у Вашому місті.
Після цього Ви не звертались до нас, а звернулись лише у квітні. Після того, як ми пішли Вам на поступки і погодили заміну, Ви не зверталися в магазин за своїм матрацом ще протягом місяця.
На жаль, зараз ми не зможемо замінити матрац, яким ви користуєтесь упродовж 4 місяців на новий.
Я знаю що зараз не діє дана акція, але я купував матрас з наматрасником під цю акцію. Намагався оформити заміну матраса перед війною. І кілька раз заїжав на протязі 2 місяців. В кінці квітня мені повідомили що матрас на який я просив замінити немає і не буде ближчим часом. Попросили приїхати підібрати інший. Тиждень назад зміг підїхати у відділеня проконсультуватись. Сказали ще поїхати на склад оскільки у відділені мало зразків. На цих вихідних зателефонував, щоб оформити заміну вже на матрас який є в наявності. Мені через 2-3 години зателефонували і сказали що моє замовлення вже біля місяця часу як закрите і замінити вже не можуть. В магазині постійно нові консультанти, постійно треба все з самого початку пояснювати. Потім немає з кого спитати, бо нова людина не в курсі та перший раз чує про мій кейс.
CM
Оператор служби підтримки
24-05-2022
Доброго дня, Віталій. Хочемо Вам повідомити, що акція "Тест-драйв" діяла протягом 30 днів з моменту покупки та наші клієнти у випадку заміни матрацу одразу забирали з магазину матрац.
У Вашому випадку було звернення в кінці пробного періоду, справді матрацу обраного Вами на заміну не було в магазині, тому було вирішено доставити з іншого регіону. Оскільки наші склади були пошкоджені під час воєнних дій, матрац не приїхав і Вам повідомили, що потрібно вибрати інший матрац серед тих, що є в наявності у Вашому місті.
Після цього Ви не звертались до нас, а звернулись лише у квітні. Після того, як ми пішли Вам на поступки і погодили заміну, Ви не зверталися в магазин за своїм матрацом ще протягом місяця.
На жаль, зараз ми не зможемо замінити матрац, яким ви користуєтесь упродовж 4 місяців на новий.
Мені особисто цей матрас замягкий. Хоча в пише що є 2 сторони жорсткості. Обидві сторони мякі. Спина болить після сну на цьому матрасі. По акції тест драйву матрас мені не замінили, хоча я всі умови виконав. Розчарований таким ставленням до клієнта.
CM
Оператор служби підтримки
22-05-2022
Доброго дня, Віталій. Зараз акція "Тест драйв" не працює, залиште свій номер телефону та номер замовлення, щоб розібратися у Вашій ситуації.
Мені особисто цей матрас замягкий. Хоча в пише що є 2 сторони жорсткості. Обидві сторони мякі. Спина болить після сну на цьому матрасі. По акції тест драйву матрас мені не замінили, хоча я всі умови виконав. Розчарований таким ставленням до клієнта.
CM
Оператор служби підтримки
22-05-2022
Доброго дня, Віталій. Зараз акція "Тест драйв" не працює, залиште свій номер телефону та номер замовлення, щоб розібратися у Вашій ситуації.