Повернутись до покупок
Кошик
18 років добрих ранків
0
0
UA
RU

Цей договір є офіційною та публічною пропозицією Продавця укласти договір купівлі-продажу Товару, представленого на сайті https://svit-matrasiv.com.ua/ua/. Даний договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх покупців незалежно від їх статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець) без надання переваги одному покупцю перед іншим. Шляхом укладення цього Договору покупець в повному обсязі приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати товару, доставки товару, повернення товару, відповідальності за недобросовісне замовлення та усі інші умови договору.

1. Загальні положення та термінологія

1.1. Технічна підтримка інтернет-магазину надається компанією «Western Trade Group» (Західна Торгова Група), відповідно до чинного законодавства України. Реквізити центрального офісу: м. Київ, Голосіївський проспект, 68а. 

1.2. Термінологія

Інтернет-магазин — це програмний продукт в мережі Інтернет за url адресою https://svit-matrasiv.com.ua, який містить перелік товарів, які можна замовити за певну плату.

Покупець — фізична/юридична особа, яка користується послугами Інтернет-магазину.

Продавець-консультант — фізична особа, що надає консультації у підборі потрібного товару в Інтернет-магазині.

Продавець – ФОП Гімчинський Ростислав Олександрович, м. Чернівці, провулок Складський, буд. 4-Б.

Реєстрація — це вказівка ​​особистих даних в спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину і Покупця.

Кошик — перелік товарів, які Покупець планує придбати. У кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення.

Замовлення — належно оформлений запит Покупця, який містить перелік товарів, вибраних в каталозі Інтернет-магазину і фактично є рішенням про покупку.

1.3. Відносини між Покупцем та Продавцем регулюються відповідно до чинного законодавства України, а саме:

  • Законом "Про захист прав споживачів" від 12.05.91 №1023-XII.
  • Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р.. № 103 (зареєстровано в Мін'юсті України 16.10.2007 г.. За № 1181/14448, за текстом — Правила №103).
  • Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 104 (зареєстровано в Мін'юсті України 08.11.2007 р .. За № 1257/14524).
  • Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» від 15.06.2006 р.. № 833 (зі змінами та доповненнями).
  • Законом України «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р. № 675- VIII.
  • Постановою Кабінету Міністрів України Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19.03.1994 р. № 172.
  • Додаток № 3 до Постанови Кабінету Міністрів від 19 березня 1994 р. N 172 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

2. Предмет Договору

2.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Товар на умовах цього Договору.

2.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняття Покупцем умов Договору вважається дата заповнення Покупцем форми замовлення, розташованої на сайті Інтернет-магазину, за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді. У разі необхідності, за бажанням Покупця, Договір може бути оформлений у письмовій формі.

3. Етапи оформлення замовлення

3.1. Вибір товару

У процесі вибору товару Покупець має право:

  • Отримати вичерпну інформацію та відповіді на запитання про товар від Продавця-консультанта.
  • Ознайомитися з товаром або зразком у стаціонарному магазині нашої мережі.
  • Дізнатися про аналоги, переваги та порівняти, прийняти власне рішення.

Покупець зобов'язаний:

  • Розповісти Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про вагу, вік та інші показники, необхідні для консультування.
  • У разі повідомлення неточних, невірних або помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець особисто несе матеріальну і моральну відповідальність за придбаний товар та претензій до Інтернет-магазину не має.

Продавець-консультант має право:

  • Отримати максимально точну інформацію про вагу, вік та інші характеристики від Покупця, необхідні в процесі консультування.
  • У разі отримання неточних, невірних або помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе відповідальності за можливі негативні наслідки придбаного товару, який не відповідає його запитам.

Продавець-консультант зобов'язаний:

  • Надати максимально точну та об’єктивну інформацію про асортимент Інтернет-магазину.
  • У випадку помилки з вини Продавця-Консультанта, Продавець-Консультант несе матеріальну і моральну відповідальність та компенсує збитки.

3.2. Оформлення замовлення

Оформлення замовлення відбувається шляхом Реєстрації та оформлення Замовлення через Кошик або шляхом замовлення по телефону.

3.2.1. Реєстрація

Реєстрація відбувається після заповнення Форми реєстрації покупця. У цю форму потрібно ввести такі дані:

  • Електронну пошту покупця (e-mail).
  • Прізвище.
  • Ім'я.
  • Телефон.
  • Область.
  • Місто.
  • Адреса.

3.2.2. Підтвердження реєстрації відбувається за допомогою механізму "код підтвердження", який активується після введення у відповідне поле номера телефону і натискання кнопки Отримати код. Це необхідно, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені, що дані введені правильно і проблем з подальшим контактуванням не буде.

3.2.3. Інтернет-магазин не несе відповідальності за неправильну, невірну, неточну інформацію, зазначену Покупцем при реєстрації. У цьому випадку, Покупець несе всі ризики, пов'язані з неправильно, невірно, неточно вказаними даними.

3.2.4. Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари та послуги за допомогою даних, зазначених під час реєстрації. У випадку, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися до контакт-центру Інтернет-магазину з проханням відключити її.

3.3. Під час замовлення по телефону, Покупець зобов'язаний вказати максимально точну інформацію: прізвище, ім'я, адресу, контактний телефон одержувача. За помилкові дані , надані Покупцем,  Інтернет-магазин відповідальності не несе.

3.3.1. У випадку помилки Продавця, Інтернет-магазин компенсує збитки і несе матеріальну та моральну відповідальність.

3.3.2. У разі замовленні через кошик, Продавець зобов'язаний зв'язатися з Покупцем протягом години і підтвердити замовлення. При цьому Продавець зобов'язаний проінформувати про наявності товару на складі і термін доставки.

4. Ціна і Доставка Товару

4.1 Ціни на Товари та послуги визначаються Продавцем самостійно та вказані на сайті Інтернет-магазину. Всі ціни на Товари та послуги вказані на сайті у гривнях без ПДВ.

4.2 Ціни на Товари та послуги можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку залежно від кон'юнктури ринку. При цьому ціна окремої одиниці Товару, вартість якої оплачена Покупцем в повному обсязі, не може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.

4.3. Вартість Товару, яка вказана на сайті Інтернет-магазину, не включає в себе вартість доставки Товару Покупцю. Вартість доставки Товару Покупець сплачує   відповідно до діючих тарифів служб доставки (перевізників) безпосередньо обраній ним службі доставки (перевізнику).

4.4. Продавець може вказати орієнтовну вартість доставки Товару на адресу Покупця під час звернення Покупця із відповідним запитом до Продавця шляхом надіслання листа на електронну пошту або при оформленні замовлення через оператора інтернет-магазину.

4.5. Зобов'язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок.

4.6. Розрахунки між Продавцем і Покупцем за Товар здійснюються способами, зазначеними на сайті Інтернет-магазину в розділі Доставка та оплата.

4.7. При отриманні товару Покупець повинен у присутності представника служби доставки (перевізника)  перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам (найменування товару, кількість, комплектність, термін придатності).

4.8. Покупець або його представник під час приймання Товару підтверджує своїм підписом в товарному чеку/ або в замовленні/ або в транспортній накладній на доставку товарів, що не має претензій до кількості товару, зовнішньому вигляду і комплектності товару.

4.9. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або його Представника з моменту отримання Товару Покупцем в місті поставки Товару при самостійній доставки Товару від Продавця, чи під час передачі Продавцем товару службі доставки (перевізнику) обраної Покупцем.

З умовами доставки та оплати  можна ознайомитись у розділі Доставка та оплата.

5. Права ті обов’язки Сторін

5.1. Продавець зобов’язаний:

5.1.1. Передати Покупцеві товар у відповідності до умов цього Договору та замовлення Покупця.

5.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію про Покупця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та під час виконання Замовлення Покупця.

5.2. Продавець має право:

5.2.1 Змінювати умови цього Договору, а також ціни на Товари та послуги, в односторонньому порядку, розміщуючи їх на сайті Інтернет-магазину. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.

5.3 Покупець зобов'язується:

5.3.1 До моменту укладення Договору ознайомитися зі змістом Договору, умовами Договору і цінами, запропонованими Продавцем на сайті Інтернет-магазину.

5.3.2 На виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем останній повинен повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Покупця, і достатні для доставки Покупцеві замовленого Товару.

6. Повернення Товару

6.1. Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

6.2. Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п. 6.1. Договору, чинним законодавством України.

6.3. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.

6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.

6.5. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

6.6. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

6.7. Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.

6.8. Повернення товару у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти».

Умови гарантійного ремонту і порядок повернення товару дивіться у розділі Гарантія та повернення.

7. Відповідальність

7.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві або третім особам внаслідок неналежного монтажу, використання, зберігання Товару придбаного у Продавця.

7.2. Продавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання Замовлень і своїх зобов’язань у випадку надання Покупцем недостовірної або помилкової інформації.

7.3. Продавець і Покупець несуть відповідальність за виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України і положень цього Договору.

7.4. Продавець або Покупець звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком форс-мажорних обставин як: війна або військові дії, землетрус, повінь, пожежа та інші стихійні лиха, що виникли незалежно від волі Продавця і / або Покупця після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати свої зобов'язання, негайно повідомляє про це іншу Сторону.

8. Конфіденційність, захист персональної інформації

8.1. Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України "Про захист персональних даних" від 01.06.2011 р.

8.2. Відповідно до Закону, під час реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно в цілях, необхідних для оформлення замовлення та роботи з Покупцем.

8.3. Інтернет-магазин зобов'язується не передавати персональні дані Покупця і доступ до них третім особам, не публікувати і не використовувати інформацію в цілях, які не відповідають діяльності Інтернет-магазину.

9. Інші умови

9.1.Цей договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.

9.2. Усі спори, що виникають між Покупцем і Продавцем, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання шляхом переговорів, Покупець та/або Продавець мають право звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.

9.3. Продавець має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку, передбаченому п. 5.2.1. Договору. Крім того, зміни до Договору також можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін в порядку, передбаченому чинним законодавством України. 

Здійснюючи покупку через Інтернет-магазин, ці умови стають договором про купівлю-продаж між Продавцем і Покупцем. З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця і Продавця юридично захищені та охороняються законодавством України.

 

Реквізити Продавця:

ФОП Гімчинський Ростислав Олександрович

м. Чернівці, провулок Складський, буд. 4-Б.

р/р UA283052990000026005021801929 в АТ КБ ПриватБанк

Код ЄДРПОУ 3283409471