Повернутись до покупок
Кошик
18 років добрих ранків
0
0
UA
RU

Гарантії та Повернення

getmoney
УВАГА!

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відповідність моделі та розміру матраца Вашому замовленню.

Якщо Ви не впевнені у виборі матраца – не розпаковуйте його, оскільки після зняття заводського упаковання матрац вважається таким, який був у використанні та ПОВЕРНЕННЮ чи ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

Гарантія на матраци: основа та наповнення згідно З ГОСТу 19917-93.

getmoney
Загальна інформація:

Матраци, пружинні чи безпружинні - це м'які елементи меблів, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи. Виріб деякий час після зняття заводського упаковування може мати характерний запах матеріалів, з яких виготовлений матрац. Такі матеріали, як кокосова койра, латекс, кінський волос, морські водорості, овеча чи верблюжа шерсть можуть мати природний специфічний запах. Це не є причиною для звернення за гарантійним обслуговуванням.

 

Виробник залишає за собою право без повідомлення споживача вносити зміни в конструкцію виробів для поліпшення їх технологічних і експлуатаційних параметрів. При цьому якість матеріалів залишається незмінною. Вигляд виробів може незначно відрізнятися від представлених на фотографіях.

 

Претензії щодо якості матраца пред'являються тільки в письмовому вигляді за наявності оригіналу товарного чека (накладної) і гарантійного талона. Заміна чи ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи виробу, що підтвердила провину виробника.

 

Під час отримання замовлення ретельно перевіряйте номер накладної, свої персональні дані, стан товару, кількість та комплексність, акуратно відкривайте пакет. У випадку розбіжності маркування та номера замовлення одразу телефонуйте нашим операторам для уточнення інформації щодо відправки. Якщо у Вас виникнуть претензії до цілісності чи стану замовлення, складіть акт з представником компанії перевізника і Вам відшкодують збитки. У разі неотримання та/або відмови клієнта від отримання неушкодженого товару на Новій пошті клієнт зобов'язаний оплатити вартість доставки товару в обидві сторони.

credit
Підготовка до експлуатації
  • після відкриття пакування виріб слід провітрювати не менше 24 годин;
  • зберігати матрац тривалий час можна тільки в горизонтальному положенні;
  • рекомендується класти матрац на ламельну основу чи горизонтальну тверду поверхню, яка має отвори для вентиляції;
  • в процесі експлуатації рекомендується періодично перевертати матрац: двусторонню модель – 4 р/рік, односторонню – 2 р/рік;
  • захищайте оббивні тканини матрацу наматрацником і підматрацником.
wallet
Не рекомендується
  • проводити монтаж та встановлення виробів вдома, не маючи необхідних навичок;
  • використовувати товар не за призначенням;
  • згинати матрац по ширині або по довжині;
  • стрибати на поверхні матраца;
  • укладати матрац на основу менших розмірів;
  • прасувати, прати, піддавати хімчистці;
  • проводити самостійний ремонт з порушеннями вимог виробника та норм техніки безпеки.
wallet
Не підлягають гарантійному обслуговуванню вироби:
  • пошкоджені внаслідок непередбачених обставин (стихія, пожежа, побутові фактори тощо);
  • пошкоджені внаслідок недотримання покупцем правил транспортування, зберігання та експлуатації;
  • з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень на облицювальній тканині;
  • з дефектами, отриманими внаслідок потрапляння чужорідних предметів, рідини чи комах всередину виробу;
  • зі слідами стороннього втручання чи самостійного ремонту.
getmoney
УВАГА!

Скручені матраци (ролл-матраци) після відкриття упакування повторній скрутці не підлягають.

Матраци належної якості, виготовлені за індивідуальними нестандартними розмірами та/або індивідуальної/нестандартної форми, обміну чи поверненню не підлягають.

У разі відмови клієнта від отримання неушкодженого товару на Новій пошті клієнт зобов'язаний оплатити вартість доставки товару в обидві сторони.

getmoney
Гарантійні зобов'язання, правила обміну та повернення:

Вся продукція, що купується в інтернет-магазині "Світ Матраців", супроводжується гарантією від виробника (окрім аксесуарів: подушок, наматрацників, підматрацників, постільної білизни). Кожен виробник меблів встановлює свої терміни гарантійного обслуговування на виготовлену ним продукцію. Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після відходу кур'єрів не приймаються. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення гарантійного талона та товарного чека (накладної).

getmoney
Обмін і повернення

Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупці мають право обміняти куплений в нас товар протягом 14 днів з дня покупки.

 

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів": (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості).

 

«Споживач має право обміняти непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і якщо ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.»

 

Пухові вироби та постільна білизна, відповідно до Додатку № 3 до Постанови Кабінету Міністрів від 19 березня 1994 р. N 172 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)" не підлягають обміну та поверненню.

getmoney
Для обміну або повернення товару належної якості покупцеві необхідно надати:
  • Товар (невживаний, в запакованій заводській упаковці, що містить етикетку/паспорт товару/гарантійний талон).
  • Товарний чек (накладну).
Для обміну або повернення товару неналежної якості покупцеві необхідно надати:
  • Товар.
  • Товарний чек (накладну).
  • Упаковку, в якій доставлявся товар.
  • Виробничу етикетку/паспорт товару.
 

Інтернет-магазин «Світ Матраців» виступає гарантом дотримання права споживача на гарантійне обслуговування. При отриманні заявки на гарантійне обслуговування в обов'язки нашого магазину входить організація доставки товару від Клієнта до найближчого представництва мережі «Світ Матраців» в найкоротші терміни (послуга платна, згідно з діючими тарифами доставки).

 

Якщо Ви не задоволені зовнішнім виглядом та станом Вашого виробу, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою info@svit-matrasiv.com.ua :

  • Заява-претензія (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару).
  • Фото пошкоджень товару, якщо це матрац + фото основи ліжка (всього 4-5 шт., гарної якості).
  • Фото товарного чека (або видаткової накладної).
  • Фото гарантійного талона.