Скажіть будь-ласка з якої тканини чохол матрацу?
CM
Оператор служби підтримки
19-11-2024
Доброго дня, Людмило!
Матеріал тканини чохла цього матрацу - жакард.
Шановна команда магазину «Світ Матраців», дякуємо за можливість відчути себе героями абсурдного квесту під назвою "Купи матрац і залишся щасливим". Хотілося б поділитися нашим "захопливим" досвідом.
Опис ситуації:
«Жорсткий старт» Купили новенький матрац Elbe від MÜNGER з великими надіями на комфорт і солодкий сон. Але вже після першої ночі зрозуміли: наші очікування і реальність зіштовхнулися, як два потяги. Матрац виявився настільки жорстким, що дружина прокинулася з болями в суглобах і сльозами на очах. Як бонус, ми тепер знаємо, що матраци можуть бути схожими на бетонну плиту.
«Заміна? Ні, не чули!» Ми вирішили діяти логічно: звернулися до магазину з бажанням замінити цей "комфортний бетон" на щось м’якше і дорожче. Але тут на нас чекала несподіванка – це неможливо, бо, виявляється, ми зняли "священну фабричну плівку". Так, звісно, це було зазначено у дрібному шрифті на рахунку, але хто ж читає дрібний шрифт, коли навколо менеджери так мило усміхаються?
«Гра в пінг-понг» Менеджер магазину Анна (м. Київ, вул. Івашкевича 5), як чемпіон з дипломатії, порекомендувала звернутися до Служби підтримки. Служба підтримки, мабуть, теж вирішила, що це гарна ідея, і повернула нас назад до менеджера. І так ми ганяли питання між двома сторонами, відчуваючи себе м’ячем на тенісному корті, але без натяку на розв’язання проблеми.
Позитивні моменти:
• Швидка доставка. Ви дійсно дуже швидко доправляєте, навіть не встигаєш подумати, чи тобі це дійсно потрібно.
• Усміхнені менеджери. Якби ви продавали лише усмішки, ми були б щасливими клієнтами.
Рекомендації магазину:
- Говоріть, а не ховайте: Усно пояснюйте клієнтам умови обміну чи повернення товарів. Дрібний шрифт – це, звісно, круто, але чесна розмова – крутіше.
- Знайдіть компроміс: Зробіть умови більш людяними. Наприклад, запропонуйте обмін з доплатою. Бо ж ніхто спеціально не купує те, що викликає сльози.
-
- Закінчіть гру в пінг-понг: Налагодьте процес вирішення спірних питань. Клієнтам подобається, коли їх не ганяють між "відділами".
Поради покупцям:
• Тестуйте матраци в магазині так ретельно, ніби збираєтеся жити на них наступні 10 років.
• Завжди читайте дрібний шрифт – це, мабуть, важливіше за сам товар.
• І не забувайте перевірити, чи усмішка менеджера не перетвориться на загадкове мовчання після вашого питання про заміну.
Сподіваюся, цей відгук допоможе покращити сервіс магазину і в майбутньому покупці не будуть відчувати себе учасниками випробувань на витривалість.
CM
Оператор служби підтримки
15-11-2024
Добрий день, Олено! Дякуємо за розгорнутий відгук.
Нагадаємо, що згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" матраци входять в перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню. Якщо було пошкоджено або знято заводське пакування, матраци вважаються такими, що були у вживанні.
Зазначимо, що матрац, який Ви придбали, має два рівні жорсткості на різних сторонах. Можливо, для сну Ви обрали сторону підвищеної жорсткості, а сторона з середньою жорсткістю буде більш зручна.
Дякуємо за звернення, ми обов'язково візьмемо до уваги Ваші побажання та рекомендації!
По жесткости средний, больше к жесткому как по мне.
Купила неделю назад.
Все хорошо, кроме ядреного запаха клея или какой-то химии...
За неделю пока не выветрился(((
Очень сильный запах на всю квартиру.
CM
Оператор служби підтримки
15-11-2024
Доброго дня, Єлено! Дякуємо за Ваш відгук.
Нові товари можуть мати певний фабричний запах після розпакування, це є нормальним явищем. Радимо поставити Ваш матрац в гарно провітрюване місце, наприклад, на балкон. Протягом декількох днів запах має вивітритись.
Вперше купувала такий матрац на незалежних пружинах і дуже рада, що обрала саме цей. А ще радує те, що мені не довелось довго чекати, все доставили дуже швидко.