Відгуки
Матрас - топ. Сплю уже 2 месяца - все нравиться, чувствуется немецкое качество. Привезли все вовремя, подняли на этаж.
CM
Оператор служби підтримки
29-11-2024
Дякуємо за відгук, Гено! Нам приємно та важливо знати, що наші клієнти задоволені.
Отримали матрац, розпакували і звернули на те що він дуже воняє, що так дає запах такий, провітрюється но все рівно воняє, як спати на ньому? І ще немає ручок, а в паспорті пише, що є
CM
Оператор служби підтримки
26-11-2024
Доброго дня, Vika.
Дякуємо за Ваш відгук.
Наявність фабричного запаху відразу після розпакування є нормою. Залиште матрац у добре провітрюваному приміщенні не менше ніж на добу. Залежно від якості вентиляції до абсолютного зникнення запаху може пройти від 2-х днів до декількох тижнів. Для прискорення процесу Ви можете пропилососити матрац з використанням меблевої щітки.
Оскільки виробник надає один паспорт матраца на усі свої вироби (Elbe, Oder, Weser, Lahn, Aller, Oste, Regen), тому і вказана інформація про ручки (а саме, що за допомогою ручок можна лише перевертати матрац, а не нести), бо деякі з раніше перелічених моделей ручки мають.
На зображенні на сайті видно, що ручки у матраца Elbe відсутні.
Закзали матрас перед новым годом, по качеству он конечно отменный, разделение на зоны очень классная вещь. Оказывается каждая зона, имеет свою жесткость, спать на нем просто песня.
CM
Оператор служби підтримки
22-11-2024
Доброго дня, Аню! Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам дуже важливо знати, що клієнти задоволені покупками в наших магазинах.
Скажіть будь-ласка з якої тканини чохол матрацу?
CM
Оператор служби підтримки
19-11-2024
Доброго дня, Людмило!
Матеріал тканини чохла цього матрацу - жакард.
Шановна команда магазину «Світ Матраців», дякуємо за можливість відчути себе героями абсурдного квесту під назвою "Купи матрац і залишся щасливим". Хотілося б поділитися нашим "захопливим" досвідом.
Опис ситуації:
«Жорсткий старт» Купили новенький матрац Elbe від MÜNGER з великими надіями на комфорт і солодкий сон. Але вже після першої ночі зрозуміли: наші очікування і реальність зіштовхнулися, як два потяги. Матрац виявився настільки жорстким, що дружина прокинулася з болями в суглобах і сльозами на очах. Як бонус, ми тепер знаємо, що матраци можуть бути схожими на бетонну плиту.
«Заміна? Ні, не чули!» Ми вирішили діяти логічно: звернулися до магазину з бажанням замінити цей "комфортний бетон" на щось м’якше і дорожче. Але тут на нас чекала несподіванка – це неможливо, бо, виявляється, ми зняли "священну фабричну плівку". Так, звісно, це було зазначено у дрібному шрифті на рахунку, але хто ж читає дрібний шрифт, коли навколо менеджери так мило усміхаються?
«Гра в пінг-понг» Менеджер магазину Анна (м. Київ, вул. Івашкевича 5), як чемпіон з дипломатії, порекомендувала звернутися до Служби підтримки. Служба підтримки, мабуть, теж вирішила, що це гарна ідея, і повернула нас назад до менеджера. І так ми ганяли питання між двома сторонами, відчуваючи себе м’ячем на тенісному корті, але без натяку на розв’язання проблеми.
Позитивні моменти:
• Швидка доставка. Ви дійсно дуже швидко доправляєте, навіть не встигаєш подумати, чи тобі це дійсно потрібно.
• Усміхнені менеджери. Якби ви продавали лише усмішки, ми були б щасливими клієнтами.
Рекомендації магазину:
- Говоріть, а не ховайте: Усно пояснюйте клієнтам умови обміну чи повернення товарів. Дрібний шрифт – це, звісно, круто, але чесна розмова – крутіше.
- Знайдіть компроміс: Зробіть умови більш людяними. Наприклад, запропонуйте обмін з доплатою. Бо ж ніхто спеціально не купує те, що викликає сльози.
-
- Закінчіть гру в пінг-понг: Налагодьте процес вирішення спірних питань. Клієнтам подобається, коли їх не ганяють між "відділами".
Поради покупцям:
• Тестуйте матраци в магазині так ретельно, ніби збираєтеся жити на них наступні 10 років.
• Завжди читайте дрібний шрифт – це, мабуть, важливіше за сам товар.
• І не забувайте перевірити, чи усмішка менеджера не перетвориться на загадкове мовчання після вашого питання про заміну.
Сподіваюся, цей відгук допоможе покращити сервіс магазину і в майбутньому покупці не будуть відчувати себе учасниками випробувань на витривалість.
CM
Оператор служби підтримки
15-11-2024
Добрий день, Олено! Дякуємо за розгорнутий відгук.
Нагадаємо, що згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" матраци входять в перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню. Якщо було пошкоджено або знято заводське пакування, матраци вважаються такими, що були у вживанні.
Зазначимо, що матрац, який Ви придбали, має два рівні жорсткості на різних сторонах. Можливо, для сну Ви обрали сторону підвищеної жорсткості, а сторона з середньою жорсткістю буде більш зручна.
Дякуємо за звернення, ми обов'язково візьмемо до уваги Ваші побажання та рекомендації!