Стосовно попереднього відгуку - матрац замінили (привезли за рахунок магазину новий,бракований забрали).
Дякую.
CM
Оператор служби підтримки
29-11-2024
Добрий день, Сергію! Дякуємо за зворотний зв'язок.
Раді знати, що ситуацію вдалося вирішити. Бажаємо приємного користування матрацом!
Купували дану модель матрацу,після розпакування виявли заводський брак,звернулись в магазин,пояснили ситуацію,отримали відповідь що потрібно звернутись у сервісний центр по рекламації.Не розумію до чого тут рекламація,оскільки товар новий, дефект виявлено одразу,не користуючись матрацом.Рекламація-це коли брак стається під час,або після використання в гарантійний термін.
Купуючи товар у Світ Матраців будьте готові до того,що якущо виникнуть якісь проблеми персонал і керівництво взагалі не буде реагувати на це,буде звинувачувати Вас що це ви винні у тому що купили не якісний товар!!!!!!!!!!!!!!!
CM
Оператор служби підтримки
27-11-2024
Добрий день, Сергію! Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно з Законом України про захист прав споживачів, матраци належать до товарів, які не підлягають обміну, якщо вони були у використанні. Матрац вважається таким, що був у використанні, після того, як було пошкоджено або знято заводську упаковку. У відгуку Ви зазначаєте, що брак було помічено після зняття упакування.
Ситуацію стосовно Вашого матраца працівники сервіс-центру нашої компанії тримають на контролі. Якщо з товаром після отримання чи під час експлуатації виникають проблеми, ми завжди йдемо назустріч клієнту, а також надаємо інформацію стосовно того, які дані потрібно надати, щоб виробник прийняв рішення стосовно гарантійного обслуговування - ремонту, заміни чи повернення товару.
Зазначимо, що рішення стосовно гарантійного обслуговування приймається виключно компанією-виробником.
Щоб підтвердити факт браку, виробник має отримати товар та провести експертизу. Це можливо в тому випадку, якщо було дотримано усіх умов експлуатації. На підтвердження, що Ви дотримувалися усіх правил, виробнику слід надати всі фото матрацу (де видно пошкодження), а також інформацію щодо ліжка, з яким має використовуватися матрац.
Наші спеціалісти не ігнорують, а намагаються допомогти вирішити ситуацію. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Купили дану модель матрацу, після розпакування виявили заводський брак, звернулись у магазин де купували, переправили на відділ сервісу, який почав неадекватну критику у наш бік, не так розпакували, не таке ліжко(ламелі 4 см.,допускається 4.5), все що взагодно аби звинуватити нас. Пропонували здати на рекламацію, чекати Бог знати скільки часу. Зі своєї сторони пояснював шо рекламація (брак) це коли виявляється при експлуатації, а дана проблема виявленаьпісля розпакування, було прохання замінити або повернути товар, на що було повне ігнорування, привозьте ми відправимо на рекламацію, але треба чекати (не сказали скільки), а в цей час спіть на землі.
CM
Оператор служби підтримки
27-11-2024
Добрий день, Сергію! Дякуємо за Ваше звернення.
Дійсно, запитання щодо обслуговування матраців вирішуються з сервіс-центром. Для того, щоб компанія-виробник погодила процес повернення або обміну товару, їм необхідно передати інформацію щодо браку чи пошкодження, а також фото пошкоджень товару. Оскільки в Вашому випадку йдеться про матрац, також потрібно додати фото основи ліжка, на яке вкладається матрац.
Перший раз щодо цього матрацу Ви звернулися менше, ніж за добу після отримання матраца. Зазначимо, що матрацу, що постачається в скрутці, необхідно в середньому від 24 до 72 годин, щоб повноцінно набрати форму і розмір.
Зауважимо також, що матраци належать до товарів індивідуального користування, тому обмін чи заміна розпакованого матраца може бути лише після погодження виробником.
Спеціалісти сервіс-центру тримають з Вами зв'язок стосовно Вашої ситуації. Дякуємо за розуміння!
шукали матрац дитині, щоб був з натуральними наповненнями та досить жорстким. По жорсткості дитині добре. доставили швидко, хоч і чекали виготовлення.