Супер, закрили всю стіну!✰
Кольорів багато дуже, є де разгулятися, лиш думаю треба уточнювати зараз, що є в наявності
У мене ДУЖЕ багато книг і я все ж змусила себе замовити новий стелаж)) Ви не уявляєте як це мені допомогло
До мого попереднього відгуку: Збирання стелажу здійснювалось НЕ покупцем самостійно, а майстром від "Світ Матраців" згідно договору. Не перекручуйте інформацію! Є документи! Горизонтальні полички вигинаються тому що вертикальні центральні розпорки не декілька міліметрів вищі. Це не результат експлуатації виробу. Стелаж не був у користуванні з моменту встановлення. Треба визнавати свої помилки і адекватно реагувати на скарги.
CM
Оператор службы поддержки
27-12-2024
Добрий день, Євгене!
Дякуємо за уточнення!
З вами працює Ваш персональний менеджер Сервіс-центру - Лілія.
На сьогодні до Вас запланована доставка та збирання комоду. Наш спеціаліст також огляне стелаж, чи є можливість виправити ситуацію на місці, або ж які елементи потрібно буде замінити.
Очікуємо результату огляду для подальшого успішного вирішення даного питання.
Дякуємо за розуміння та співпрацю!
Придбав цей стелаж декілька тижнів тому. На фото з сайта все виглядає рівно і гарно. Доставка та збирання проводились акуратно. Все перевірялось ретельно перед розрахунком. А за два тижни з'явились тріщинки біля місць деяких кріплень і полички в центрі (квадрат) злегка вигнулись - видно неозброєним оком. Стелаж абсолютно не навантажений і підлога рівна. Звернення по-гарантії (1.5 роки) "відфутболено" сервіс-центром фразою "Ви ж перевіряли після збирання-значить все нормально - товар прийнято". Мій висновок: ДСП недостатньо товсте і міцне для такого великого стелажа. Деякі деталі підігнані не щільно через невеличкі відхилення в отворах для кріплення і розмірах деяких панелей. Що буде коли стелаж завантажиться не відомо. Обіцяна гарантія - "пшик". Обслуговування сервіс-центром - "Клієнт не може бути правий". Соромно так поводитись з замовником!
CM
Оператор службы поддержки
26-12-2024
Добрий день, Євгене, дякуємо за звернення!
Ми завжди стоїмо на боці наших клієнтів і прагнемо надати найкращий рівень обслуговування, незалежно від того, якого із Виробників та який саме товар був придбаний в нашій мережі.
Щодо Вашої ситуації з даним стелажем:
Ви звернулись до Сервіс-центру Компанії Світ Матраців 24.12.24. Того ж дня, ми із Вами отримали відповідь від Виробника щодо Вашого звернення і спілкувалися з Вами щодо цього (гарантійні зобов'язання несе безпосередньо Виробник товару).
Оскільки при отриманні товару відбувся ретельний огляд і пошкоджень чи зауважень не було, отже, можливі механічні пошкодження та/або тріщини могли виникнути в процесі монтажу виробу чи його експлуатації (якщо це трапилося протягом певного часу після його отримання (дата отримання – 05.12.2024)).
Виходячи із наданих фото, схоже на надмірне затягування в місцях кріплень (у Вас було самостійне збирання виробу).
Згідно характеру тріщин ми із Вами розуміємо, що вони мають суто механічний характер, якого не було при триманні товару і дані тріщини не є виробничий браком.
Щодо Вашого висновку про недостатню товщину ДСП: виробник постачає корпусні меблі із стандартною товщиною ЛДСП – 16 мм, що вказано у характеристиках товарів на сайті (Ви здійснювали замовлення в Інтернет-магазині, тому розуміли параметри даного виробу).
Замовлення було поставлене у належній якості та без дефектів, що Ви засвідчили під час отримання та перевірки товару.
Щиро вдячні Вам за відгук. Ми цінуємо Вашу думку, і нам прикро, що Вам здалося, ніби Вашою проблемою не стурбувалися. Ми занурюємось в кожну ситуацію і прагнемо визначити справжню причину того, що трапилося, щоб врахувати це в майбутньому.
Завжди прагнемо якнайшвидше вирішити запити наших клієнтів!