Марія Савченко
28.05.2025
Мы купили этот матрас полтора года тому.очень плохой при том продавец в магазине показала с кокосовой материала+ластик а мы теперь только сняли наматрасник посмотреть почему так плохо спится весь проваливается спинка болит невозможно спать,а там паралон+ 2 слоя тоненькие латекс и на клей 2 слоя (батник из старого материала) короче ТРУФА!
CM
Оператор службы поддержки
28.05.2025
Добрий день, Маріє! Дякуємо за Ваш відгук.
Наші консультанти ознайомлюють клієнтів з різними варіантами матраців відповідно до потреб та побажань, і скоріш за все, серед запропонованих Вам матраців був зразок з латексом та кокосовою койрою. Таке наповнення відповідає матрацу Ольденбург, тоді як придбаний Вами - Сан-Августин - має в складі ортопедичну піну та термоповсть.
Після Вашого звернення до сервісного центру ми передали інформацію до виробника стосовно просідання матрацу і чекаємо на відповідь. Нагадаємо, що рішення про гарантійне обслуговування матраца приймає компанія-виробник.
Менеджери сервіс-центру тримають з Вами зв'язок та повідомлять про рішення виробника. Дякуємо за Ваше звернення!
Матрас жахливої якості. За два місяці з'явилися ями і горб по середині потім півроку вели переписки, дзвінки, фото з лінійками... Зробили рекламацію дуже швидко. Але новий мав ту ж саму проблему. Хоча перевертали, ламелі з малим кроком.
Прийшлося його викинути і купити новий
CM
Оператор службы поддержки
24.05.2025
Добрий день, Олено! Дякуємо за зворотний зв'язок.
Зі своєї сторони ми завжди йдемо назустріч та допомагаємо вирішити ситуацію протягом гарантійного терміну. Нам прикро, що так сталося з Вашим матрацом.
Генадій Миклайович
06.02.2025
порекомендували цей матрац, як новинку. Акція досить хороша і матрац якраз такий, як мені потрібно. Жорсткий. Серед переваг хотів назвати легкість у використанні.
CM
Оператор службы поддержки
06.02.2025
Генадію, дякуємо, що обрали нас! Приємного вам користування.
Матрас низької якості. За 2 роки по середині яма. Хоча матрас перевертали. Купили дитині щоб правильно хребет формувався, а в результаті....
CM
Оператор службы поддержки
03.02.2025
Добрий день, Світлано! Дякуємо за Ваше звернення.
Зверніть увагу на характер заглиблення. Глибина просідання до 3 см вважається нормальною. В разі, якщо просідання перевищує 3 см, Вам потрібно зафіксувати це на фото, також зробити фото спальної поверхні, на якій використовується матрац, та звернутися до нашого Service-center за нижченаведеними номерами, і далі будемо контактувати із Виробником щодо розгляду та шляхів розв'язання Вашого питання.
Нагадуємо, що гарантійні зобов'язання несе Виробник товарів.
Для зручності фото чи відео підтвердження - прохання надсилати на номер Viber
Контакти Service-center:
+38(050)8884955 (+ Viber)
+38(067)8884955
service@svit-matrasiv.com.ua